Zemička (text z 28.4.2010)

12.11.2010 12:11

Drahé deti stvorenia, milované bytosti obývajúce zem a stvorenia rôzneho druhu, ktoré ma obývajú. Ja s láskou a v duchu som stále s vami. Moja prúdiaca energia vás zahrnuje neustále. Na energetickej rovine vnímate a vnímame rôzne deje prebiehajúce neustále. Teším sa tomu. Ako sa mení to čo som si želala tak dlho. Moje srdce bije kľudnejšie. Prehupli sme sa do ďalšej fázy. Z tadeto už poznám cestu a za to ďakujem bytiu, žitiu, jedinému. Vyvarovanie chýb nie je cesta. Cesta je nájdenie novej nádhernej srdcom zabudnutej cesty prameniacej z vašeho, môjho, nášho srdca. Detičky vy ste taký vyspelý. Teším sa zachytávaniu mojich sprav. Jemne hladenie v srdiečku a v tele pociťuješ. Mám radosť.  Vytváram teraz krátke deje na normalizáciu istých dejov, čo treba už uzavrieť a neotvárať. Vnímam toľké procesy čo vykonávate, aj vy bytosti vesmírne, toľko hrejivej lásky a múdro používané energie. Som šťastná, že som, ste, sme. Vidím sa už inde ako kedysi, i na základe vašeho kolektívneho znovu nachádzania vedomia. Postupujete celkom rýchlo za krátku dobu. Jedno obdobie už neni nikdy také, ako to predchádzajúce.  Ďakujem za dary každému stvoreniu a bytosti a Stvoriteľovi jedinečnému.  V mojich energiách sú mnohé deje na spustenie programov, ktoré si želáte. Ale to skôr vaša dušička tomu v tejto fáze pochopí. Viete veci. Noci sú pre vás vyčerpávajúce ako dni. Pracujete. Teším sa budúcnosti, jednote.

TOPlist