Stvoritel náš

02.02.2011 12:03

Som tu a zároveň  som prítomný všade. Moje Ja je deliteľné a ostávam celiství. Všadeprítomnosť mi umožňuje preferovať múdrosť a rozmanitosť všemožnými smermi. Som vašou súčasťou a vy mojou, preto nie je  šanca, že by som vás niekedy zavrhol. Moje činy spočívajú v najlepšie dobro pre vás, v najlepšiu skúšku v danom momente pre vás , aby ste pokročili a pochopili udalosti vzniknuté. Netreba sa ničomu vyhýbať a odcudzovať. Pre vás všetkých platia rovnaké pravidlá. Ak pokročíte v živote o schod vyššie prichádzajú k vám novšie možnosti a hýbete sa v novom systéme pravidiel. Prečo sú tu pravidlá? Lebo zem je škola, slúži na poznanie i na výchovu. Je stvorená pre vašu voľbu. Jej umiestnenie je špeciálne. Kým nosí na svojom tele kopu nevedomých ľudí, ktorý si myslia, že je všetko v poriadku, že človek sa narodí, žije a zomrie a iné možnosti okrem strachu nie sú, tak za ten čas zem spala. Ale teraz nastal čas prebúdzania. Trvá už istú chvíľku. Ľudia si kladú otázky o živote, ktoré tu v minulosti zeme neboli, veria v mier a nosia v sebe lásku. Znamená, že potláčajú strach a stres. Prečo to robia? Chcú zmenu. Chcú isť domov. A keď ich volá teplá náruč, nie je  žiadnej námietky. Je to teda iba výchovný proces, slúžiaci k návratu do čias prítomnosti a lásky. Formy duality sú tam nepotrebné. Táto otázka bola skoro zodpovedaná...

TOPlist