Príchod na Zem

11.05.2014 19:57

Pamätáte si, ako ste prišli na túto planétu v tento čas? Žijeme v dobre, kedy málokto vie, kto v skutočnosti je. Ale tento závoj v tejto dobe padol a je tu možnosť, to ľahšie zistiť. Samozrejme, iba ten kto v skutočnosti chce.

Pamätám si istý pocit celý život a dlho som nevedela, čo značí. Pamätám si ako malá, keď som sa hrala s hračkami, ako sa ma niekoľkokrát zmocnil. A odvtedy ma vždy samovoľne napadne v niektorých životných fázach. Letím akoby tmavým tunelom. Akoby ma niekto do neho hodil. Som veľká a ledva ním prechádzam. Nemám formu, ale okolo mňa sú žlté svetielka, ktoré tvoria súčasť mňa. Veľmi vibrujem, silným kmitočtom. Nedovoľuje mi to vnímať nič okolo. Je to ťažká cesta, naozaj na nič iné sa neviem sústrediť. V tejto fáze prechodom tunelom som zabudla všetko a začínam odznovu.

Keď v sebe nájdete energiu, ktorá poháňa to, čo chcete nájsť, tak to nájdete. Záleží však, čo duša hľadá, aký zákon ju zväzuje. Avšak už teraz sme mnohý všestranný energeticky, sme rôznorodý. A máme stále viac a viac možností. Mnoho ľudí už dá na pocity. Stoja zoči voči druhému človeku a cítia veci, ktoré možno ešte nechápu. Ale, aby pred spoločnosťou nevyzerali zle, ignorujú ich a snažia sa robiť to, čo nazývame racionálne. Oháňame sa racionalitou, ale nik nevie, ako sa tu ocitol a čo je po smrti. Ľudia sa prebúdzajú a zisťujú, že sú bytosti. Ide to pomaly, ale nezastaví sa to.

Pamätám si pocity pred zrodením a po smrti. Ako duša všetko vie, ako vie, že musí zabudnúť. Toľkokrát som s tým súhlasila...pamätám si to mnohokrát. A tu počas života si hovorím, je to naposledy, už to nechcem. Avšak uvedomujem si, že tu vkladám energiu nízko vibračnú do svojho myslenia, cítenia. Keď sa duša rozhodovala, mala vznešenejšie ciele, nadšenie a veľa lásky. Bola súčasťou niečoho, kde strach nebol. Preto to máme všetci všetko v sebe.

Každý hľadáme v inej oblasti. Každého zaujíma niečo iné. Rôznorodosti je tu naozaj veľa. Je to bohatý experiment.

Všetci sa snažíme skladať svoje puzzle života.

TOPlist