Ostrov

13.05.2011 19:50

Som v zvláštnej situácii. Mením sa a mám možnosť nahliadnuť niekam. Keď pozerám vidím ostrov akoby bez vody, nie je ohraničený vodou, ale energiou, nemá farbu. Zato ostrov mi príde plný života a podobný tomu nášmu a zároveň mám pocit, že je deň a vidím veľa hviezd na nebi. Mám zaujímaví prijemný pocit radosti pri srdci. Ako keď si predstavíte seba v plavkách pri pláži s kyticou kvetou okolo krku a v hlave pokoj a pri srdci pochopenie a mier. ..

...Je to pohľad srdca na realitu možnú. Tá realita, tak ako aj nápad, ktorý vás hocikedy napadne je reálny, tak ako aj tá myšlienka. Neopovrhujte vecami, keď vás napadnú na prví raz, sú veľmi podstatné. Keď pochopíte, že život je jednoduchý, tak tieto podnety si budete vážiť. Môžete začať trénovať indíciou a počúvať ju.

Hranica snenia nemá medze a kto povedal, že sen je výmysel. Ako viete, že to čo sa vám prisnilo je iba vymyslená situácia? Nič, čo je v tomto živote s vami neni výmysel. Každý myšlienka predstavuje hodnotnú inšpiráciu pre vás.

Raz pochopíte, že neni podstatné plniť úlohy tak, aby ste vyzerali dobre pred druhými, ale to, že budete v živote uvedomelí a šťastný. Prejsť v živote osvietením je darom vytúženým. Toto osvietenie môže prísť vo forme rôznych. Treba situáciu správne pochopiť a dať jej čas, pokiaľ je situácia „ešte horká“.

 

 

TOPlist