Aštar

01.03.2011 15:42

Príjemný deň. Prichádzam k vám ja Aštar. Ako viete som veliteľom veľkej flotily, ktorá v týchto časoch zimných strážila váš sektor. Príchodom jari sa moja posádka vymení s inou, a oni prevezmú stráž nad vami. Behom zimy ste veľmi pracovali, aj sa utápali. To čo bolo, bolo. Nechajte všetko od tejto chvíľky v starom a vítajte každým vaším nádychom to nové. Dýchajte do pľúc vzduch vyšších a vyšších vibrácii. Je dôležité, aby ste robili kroky smerom hore vedome. Či si niečo predstavujete, či sa učíte liečiť, či polievate kvetinky, robte to ako vyššie Ja, vedome a s láskou. Čím viac vás bude, tým viac zázrakov vytvoríte. Prišiel rok veľkých veci. Mnohí toho veľa zažite a pre mnohých tento rok začal inak. Nechávajte sa viesť Bohom, Stvoriteľom naším jediným, nechajte nech všetky činy cez vás riadi on. Moji milí, naučíte sa „školskú“ látku planéty Zem a nie len to, dokonca aj látky novej 5D Zeme. Mnohí to vidíte vaším vnútorným zrakom, že je to dosť blízko. A poviem vám, že pre mnohých už dosažitelné. Chceme, abyste dôverovali, abyste rozprestreli krídla a leteli životom ako orol, ktorý je slobodný  a ktorý má v srdci smiech a lásku.

 

TOPlist