Dimenzia tam hore

25.05.2014 15:47

Dívam sa do vesmíru a vidím modrý vesmír a vo vzduchu plavidlá s bytosťami zvieracej podoby. Majú jemné vyžarovanie. Je to pohľad o level vyššie (dimenziu). Akoby nám istým spôsobom pomáhali. Cítim, akoby niečím pretkávali našu dimenziu s tou ich. Vlastne nie sú nám veľmi odlišný. Sú celkom mladí ako mi. Cítim 5D. Človek len zdvihne zrak o krok vyššie a všetko tam je iné. Z ich pohľadu sa pozrieť sem pre mňa znamená priepasť. Je to tu naozaj fakt ťažšie z istých pohľadov (energií). Tým, že je tu taká zmes všetkého, dosť  intenzívne tu prevládajú nízke vibrácie. Niektorí si myslia, že je tu strach, choroba a všetky nižšie emócie, ako na úrovni spred 10 rokov. Všetko sa už dnes inač točí, každá energia. Keby sme mali v sebe tú zmenu viac pripustenú, bolo by všetko iné. Ľudia sa navracajú k zákonom, ktoré už dávno opustili, aby sa vtedy dostali až na dno.

Ten svet tam ďaleko je naozaj aktívny. Je tam bohatý život. Mam pocit, že z istého pohľadu je rovnaký ako ten náš. Krásny.

Dnes som sa s jedným cvičením dostala do pocitu, ktorý mi tu na Zemi chýbal. Predstavila som si, že naša planéta má auru. Je jedno akej farby. Predstavila som si, že ako človek stojím v tej aure na Zemi a vtedy ma obkľúčil pocit spojenia. Ak toto zacítime naozaj, nebudeme mať už chuť žiť tak, ako doteraz. Budeme túžiť všetko zmeniť a vtedy sa pozrieme na naše životy a planétu a možno zacítime pocit, ako sme všetko domrvili. Ale to nevadí, lebo to tak malo byť. A pre nás toto zistenie bude znamenať len precitnutie.

AK si prajete neustále zažívať zázraky, stane sa Vám to. Ale musíte v ne naozaj veriť. Bez viery nič nefunguje. 

TOPlist