Túžby duše

23.05.2014 22:58

Pamätám sa na jeden pocit. Je to z jedného života. Je to naprosté bezpečie a harmónia zo všetkým vôkol mňa. Nie je tam ani iskrička negativity, alebo nízkovibračnej energie. Neviem konkrétnsti, ale ani som sa nesnažila ich zistiť. Ten pocit toho života tam, tá krása okolia to je niečo úžasné. Môcť dokázať toľko vecí s energiami v sebe a okolo mňa. Je to také, akoby som v tom momente vedela všetko potrebné. Akoby som mala vlatné nonstop správy z domova i zo sveta. Je to možno pre niekoho divné, ale pre mňa je divné byť tu a niekedy i to obmedzenie mať telo a všetky 3D prejavy. Som za to vďačná, vybrala som si to kvôli niečomu, ale ako sa hovorí tu u nás, všetko má dve strany.

Keď sme pri minulých životoch. Raz si pamätám niečo, čo je úplné sci-fi. Seba ako bezpohlavnú bytosť, iba z energie. Je to taký pocit, že ho nedokážem ani opísať. Ale bolo to super zistenie.

Raz sa na veci budeme dívať inač. Možno konečne zistime, že 80% matérie k životu nepotrebujeme a prestaneme sa oddelovať od planéty ako bytosti. Žiaľ mi ľudia zistujeme mnohé skrz bolesť. Ale vybali sme si to.

Je krásne sa zastaviť a vnímať svet skrze pocitov a energie. Vedieť všetko potrebné, čo sa deje a čo je pre nás dvôležité. Kľud a mier. Je to ako vietor, ktorý letí a nebojí sa, lebo verí. 

Posledné dni sa dostávam k novému pocitu. Nie som schopná ho dostatočne dobre opísať pre pochopenie. Je to ako, keď zistíte, že život je hrozný, potom, že život je krásny, ďalej, že sme ovládaný systémom. Potom počujete o Matrixe. A teraz citim, akoby som zachytila niť toho Matrixu, je neuveriteľne príjemná. Dokážem sa tam iba pozrieť a zatiaľ viac neviem. Ale pomáha mi to zároveň meniť chovanie na odvážnejšie. Je to niečo nové, s čím sa zoznamujem.
NO, to je zatiaľ všetko. :)

TOPlist