Tak čo sa to podľa proroctiev malo udiať, či deje?

25.12.2012 17:31

Veľa sa toho popísalo na internete o tejto dobe, čo sme prežili. Mnohí očakávali, boli sklamaný a možno pochybujú. Myslím, že tu je na mieste, aby každý vstupoval do svojho vnútra a sám sa opítal, čomu uveril, čo očakával a či náhodou to niečo i tak neprebehlo. Dovoľte, aby som  prezentovala svoj pohlad na túto dobu.
Ako prichádzal 21.12, tak dni pred ním som sa stále zastavovala sama v sebe, prečo sa stále neukludním a nezačnem vnímať čo sa to naozaj deje. Nedalo sa mi. Jediné čo ma fascinovalo, bol môj kratívny svet. Tak som sa venovala tomu plným dúškom. 21.12 som sa zastavila a čakala som, sama neviem na čo. Bola som z toho aj zmetená, že niečo je zle predsa. Nemám očakávať. Je nutné byť v jednej rovine niečoho - toho, čo si priťahujeme. Napriklad tú zmenu. Priznám sa, že sa neviem naladiť na energie a vnímať nezaujato čo sa deje. Zvyčajme mi to aspon troška ide. Avšak všimla som si nejaké zmeny. Prvá je vibrujúce bodečky na nebi. Mnohí ich nazývaju prána či energia. Polka ľudi to vidí iná nie. Nachádzaju sa nielen na oblohe, ale všade vôkol nás. Doteraz, keď som si ich všímala, tak vibrovali energeticky celkom rýchlo. 21.12 som ich sledovala a vibrovali tak pomaly, že mi bolo treba dlho sa sústrediť na to, aby som ich zazrela. Boli pomalé a mnohé akoby vibrovali v pároch. Bavila som sa o tom s niekolými ľudmi a videli to podobne. A boli také žiarivejšie. Mne to príde akoby zmena jemnej tóniny v energiách. Je to také nepatrné, že to asi ani nevnímame a tá zmena, kľudne tu môže byť. A samozrejme že je. Zmena sa deje celý čas odkedy tu sme a dokedy tu budeme. Je to vývoj všetkého.

Ďalšia zmena, ktorú som si na ľudoch všimla bola, že mnohých tento čas, tieto posledné dni nabádali k tomu, aby sa zamysleli a vstúpili skutočne do svojho ja. Mnohí to aj urobili a majú svoje zážitky. A to je podstatné, lebo hocikto čo vám povie, vy i tak budete mať to svoje zažívanie a vnímanie. Preto ja vnímam, že svet sa bude ešte dlho meniť nato, aby sa úplne zmenil. A myslím že to nie je tak ďaleko. Veľa veci sa deje a mi to nemáme možnosť ako sledovať. V nemecku je 20 stupňov teraz, inde možno zase ruská zima. Počasie i Zem je dosť v iných vlnových dĺžkach. Všetko sa mení a vyvíja. Ono tá zmena o ktorej sa všade rozpráva a všetci ju čakaju sa deje. Stále a neprestane. Len človek ju nevie širokospektrálne vnímať. Človek sa učí, má ešte veľa práce sám zo sebou. Keď zvládne seba príde lekcia vzťahov a celku. Lekcia prírody a pomoc Zemi. Kým sa dopracujeme na miesto, kedy budeme na jednom mieste v harmonií zo samým sebou, zdrojom a celou planétou a budem v tom okamžiku vedieť všetko, všetky informácie v tej prítomnosti obsiahnuté, musíme prejsť ešte kus cesty. Ale mnohí z vás si toto pamätajú, túžia po tom a chcú to zmeniť. Ak si zadáte cieľ a pôjdete tam, nemôžete ho minúť. Táto cesta však ponúka aj zistenie takých informáci pre človeka, ktoré možno ťažšie spracuje, keď zistí pravdu. Aj tým si niekedy prechádzam. Ale to je iná téma. Cesta nekončí, lebo jeden prorok kázal... každy je si sám prorokom. .............a všetko ide vpred. A hlavne doba zázrakov neskončila. Veľa sa deje v tejto hre život na úrovni matrixu. Veľmi veľa. Je to neskutočné,  pre mnohých sú to bludy. Pre mňa nie, život ma dosť presvedčil. Avšak ako dostať hĺbku a poznanie do druhej bytosti, ked po nej túži? Nijako. To nejde. Každý musí ísť svojou cestou. Citim, že doba ktorú sme očakávali na teraz, ešte len príde. Keď vlna očakávania a strachu splasne, možno potom príde ten zázrak v každom z nás a pocítime, čo sa to vlastne s nami stalo. Želajte si, priťahujte si....všetko dobro. Tieto frázy su funkčné. Nemôžem ani spočítať na prstoch koľkokrát sa mi to splnilo už. Chcete žiť reálny život, mať rodinu, dom, prácu? Želajte si to tak. Je to tak správne. Chcete byt osvietený a prejst do vyššich urovní bez smrti? Želajte si to. Všetko môžete. Život a duša je čistá kreatívna energia. Chce žiť a byť. A to sme preto sem prišli. Zabudli sme na tú hravosť a bezstrachovosť a naopak sme si osvojili to druhé. Nič nie je dobré a nič nie je zlé. A raz sa z tohto sna zobudíme všetci. Iné recepty na to nie sú. I keď budete čítať, čo ten druhý prežil a zažíva, vy musíte ísť od seba a stále.
Želám všetkým iba to, čo samy si želáte. Želám pre planétu mier a lásku. Pre ľudí väčšie pochopenie pre druhého a lásku. Želám nové obdobie pre nastávajúcu dobu, nech dlhoukrývané pravdy výjdu najavo. A to najpodstatnejšie, keď chcete vidieť rapídne zmeny, či u človeka, alebo na Zemi, želám  pre všetkých nech sa opäť dejú zázraky. 
Energia tvorí, myšlienka tvorí, dýchanie tvorí......my tvoríme....duša tvorí......tvorme :)

Človek i tak nepotrebuje nič vysvetlovať ani predbiehať, všetko sa deje ako má, nič nie je náhoda a to zaujimavé ešte len príjde. Avšak treba sa vo vnútri preladiť a hlavne nečakať, že niečo sa samo zmení. 
Preciťujme život...s láskou.
Pekné sviatky želám.

TOPlist