Podstata všetkého

16.09.2011 14:53

Aj vy ste si všimli, ako veľmi sa zmenili ľudia a všetko okolo vás. Nie navonok, ale vo vnútri. Všimli ste si štruktúry, ktoré samo sebou zostali stáť a už nenapredujú vaším životom? Je to tak. Keď sa pozriem z diaľky na Zem, vidím ju pred otvorenými veľkými dverami, za ktorými je pekná modrá. 

Vizualizácia a myslenie majú silné účinky. Kto ako mysli, tak sa cíti. Na čo prevažne  myslíte?

Život na Zemi sa prirovnal vymyslenej hre s vymyslenými našimi Ja. Vysvetlím. Všetci niečo neustále robíme a žijeme v interakcii s niekým a ničím. Často hrajme podvedomé hry toho druhého. Naše vnútro, naše Ja je tak zmenené, že ho nik z nás  nepozná. Iba sa snažíme vrátiť sa k nemu. Nájsť tu podstatu života, to nás spája. Dokonca ani myslieť prestať nedokážeme, to je hlavný dôvoď, prečo nenachádzame svoju podstatu. Naša myseľ, ego sa s nami zahrávajú, žijú život mesto nás. A kým budú na tejto Zemi vládnuť egá ľudí, nebudeme nachádzať radosť. Ale na druhej strane musím podotknúť, že tá radosť tu je, niektorí ľudia nežijú ego životy. Sú slobodnejší, než ty druhí. To si môžete všimnúť sami.

Cítili ste niekedy podstatu všetkého, Boha? Kedy ste nemysleli, boli vyrovnaný všetkým, nič nebolo podstatnejšie a ten vnútorný kľud? To je to isté, ako keď človek zomrie, navráti sa k podstate a zažije šťastie.  Je to cesta z utrpenia života. Ale neni iba jediná možnosť a to zomrieť. Sú aj iné možnosti a to vedomím pochopením prítomnosti a hlavne žitia v ňom. A v tichu nájdeme podstatu nás a  vtedy sa vyslobodíme. Je nám vždycky  tak, ako sa cítime. Tak cíťme sa vedome naplnený šťastím, kľudom a láskou. Presným opakom toho, čo na tejto Zemi nájdeme. Lebo, len to je kľuč. Každý z nás si žije vlastný osvietený život. Svoju múdrosť čerpáme zo všeličoho. Najviac nás však životne udalosti učia. Učia zmeniť sa. Ak sa vám stalo napr. veľa zlých životných situácii, napr. prišli ste o bývanie, či prácu alebo partnera a zrazu sa pýtali prečo sa to stalo? Neni to náhodou tým, že život vám ukazuje, aha pozri toto si si predsa nevybrala, neži život svojho ega, hľadaj seba, svoju podstatu. Sme hľadači. A hlavne prestaň trpieť.

Verím v nadprirodzené sily a veci, tak že mi nič to nezpochybní. Lebo je to vo mne. Tú energiu cítim celý život a vždy ma poháňala, keď bolo najhoršie, ako teraz. Čo je to vaše, čo vás vždy posilní?

Nemáte pocit, že žijete v klame? Robíte od rána do večera a nikdy nemáte dosť peňazí. Ste otrokom a to nie len ľudí, spoločnosti, ale ešte aj otrokom sám pred sebou a to tým, že nepoznáte svoju podstatu. Kto ste? Opýtajte sa to.

A čo robíte? Uvažujete?

Myslíte, že myslením na to prídete, keď ho máte vytrénované spoločnosťou a vlastným egom?

Neuvažujete, iba sa utíšte a buďte teraz a keď budete trpezlivý, pochopíte o čom píšem ja i mnohí.

Život má s nami svoje plány. A ďalšou takou vecou je i keď človek vie, správať sa tak. Preto sme neni viac inteligentnejší. Lebo, do väčšej inteligencie nepatri ovládanie (mysle), násilie a intrigy. Presne to, čo vládne našim svetom. Chvíľkami si viem predstaviť náš svet, ako uvedomelí a vzrastajúci, je to pocit, že sa navraciam do doby, kde som už raz bola. Necítite to tiež tak?

Ono sa to bude všetko diať tak, ako sa deje a tak, ako to aj cítime. Neni nutne sa ponáhľať,  ani panikáriť. Nakoniec zistime, že žiadny stres a strach nám nepomohol a pochopíme ten základ. Veľa ľudí to vie alebo cíti, a veľa o tom nehovorí lebo ma obavy, že ho budú považovať za psychicky chorého. Ale nik nevie vysvetliť, ako vznikol život, kto vlastne je a podobne otázky. Je to až smiešne, ako sa správame a žijeme.

Je až smiešne, čo vieme a nerobíme   to. A je užasne, čo všetko by sme dokázali. Fascinuje ma planéta Zem. Je ako výcvikový tábor na zahodenie hrubého (ego, dualita) a nadobudnutie jemného (láska, mier, energia). Kto nechce samozrejme nemusí, máme voľbu, že. Ale aj ten kto nechce, cíti a pochopí to. Je to pocit podobný, ako keď ste sledovali prvý kráť film matrix. Nadšenie, to niečo čo vás držalo a poháňalo vpred, a neviete, čo to je. Tak to ste vy, šťastné netrpiace Ja, podstata, ktorú nepoznáte. Iba par krát za život na ňu natrafíte, ale potom idete robiť zase to, čo vždy, otravná práca, v hlave milión veci, ... Nerobte už to, čo vás nebaví len zo zvyku. Ak nemôžete zmeniť prístup, zmeňte miesto, aby ste nakoniec mohli zmeniť prístup k sebe.

Mám pocit, že by som vedela písať do nekonečna a teší ma to, lebo viem, že sa dotýkam niečoho, čo je hlboko v mojom vnúti, mojej podstaty. Vaša nemusí byť ako moja, ale verím, že vám môže dopomôcť.

TOPlist