Chcem poznať svoje meno

21.02.2011 16:44

Viem, ako ťa dnešná doba trápi, ako veľmi trpíš v tejto tmavej hmote, ako veľmi túžiš preletieť cez mraky, ktoré sú väčšmi na tom istom mieste. Cítim tvoju inšpiráciu, ktorá v tvojom živote nikdy nezhasla, len menila intenzitu. Áno to je tá, čo ťa vedie za mnou. Je to volanie domova, ako teraz, ako to, čo počuješ a píšeš. Stále dostatočne neveríš, ale príde situácia, kedy uveríš a nastane mier za bdelého dňa, ktorý učiníš ty a mnohí ďalší na zelenej planéte. Vláda ľudí, ktorí velia vášmu svetu spadne a to nadobro. To, čo neprekvitalo začne kvitnúť a prosperovať. Dimenzie vesmíru sa vám otvoria a prinesú dar.  Ten dar všetci poznáte, nosíte ho v sebe, ako krásny diamant, ktorý opatrujete. Ja sa netrápim za vás, ale som potešený vašou múdrosťou. Tu vyzdvihujem. Viem, že vaša pochvala vám zdvihne úsudok o mne, ale to som nechcel. Vaše podnebie  v akom ste, je upínané na hore, kde vládnem. Je tam chrám, do ktorého sa môžete v snovom svete vybrať. Poproste, abyste mohli ku mne prísť a spoznať moje meno a hlavne dozvedieť sa to vaše, po ktorom túžite. Tak zistite, kto ste. Netreba vedieť nič konkrétne, viera a vaše Ja vás dovedú tam, kam budete chcieť raz istotne mnohí prísť. Prajem všetko krásne

 

TOPlist