Asira (text z 18.3.2010)

30.10.2010 20:49

Milovaní ja som Asira. Som z ďaleka. Vidím vašu Zem ako nádhernú a mierumilovnú planétu. Vizualizujem krásu na Zemi a posielám tieto nádherne obrazy k vám a k vašej planéte. Ona je ako veľké nádherne dieťatko plné lásky. Vidím, ako si žijete nádherný a usporiadaný život, ako sa otvárate novému a váš svet začína prosperovať. Ako temní v okamihu miznú a vy sa obzeráte a vravíte si, že čo sme to robili... To nič moji. Láska je o odpustení a pomoci. Som potešená civilizáciou ako ste vy, tou ohromnou množstvom práce okolo vás, múdrosťou vašich duší a nevedomosťou vášho ega, ktoré už dlho panovať nebude. Je treba aby ste si zvolili smer, akým chcete kráčať, i keď ste si už zvolili... Vy všetci ste si toho vedomí. Preto ste sa sem narodili. Vedeli ste, čo vás čaká, že zažijete tuto chvíľku a aj to, že za chvíľku sa s radosťou uvidíme. Mám smiech lásky v srdiečku. Som nadšená z jednoty a z krásy žiare vašeho srdiečka. Som šťastná a posielam prúdy lásky do vašich srdiečok.....

 

TOPlist